Vracia
Pravidlá vrátenia tovaru
Partversal.sk bol vytvorený s cieľom uspokojiť túžbu našich zákazníkov nájsť rýchlo a pohodlne náhradné diely na vozidlá, ktoré potrebujú, a preto chceme, aby bol tento proces čo najhladší. Ak z akéhokoľvek dôvodu dôjde k problému medzi predávajúcim a kupujúcim, vždy pomôžeme problém vyriešiť priateľsky a rozhodneme, či bude tovar vrátený predávajúcemu s vrátením plnej sumy peňazí kupujúcemu.
Vrátenie kvalitného tovaru
Ak je výrobok kvalitný a zodpovedá inzerovanej kvalite, ale po jeho zakúpení zistíte, že vám nevyhovuje, musíte začať proces vrátenia na nim a zakúpený výrobok vrátiť do 14 dní od prevzatia výrobku (ak bol doručený kuriérskou službou) alebo od vyzdvihnutia výrobku (ak si kupujúci výrobok vyzdvihol na mieste vyzdvihnutia).
Vrátenie tovaru, ktorý je chybný, nekompletný alebo nie je v súlade s reklamou
Kupujúci má právo na vrátenie tovaru, ak sa zistí, že tovar nie je v zodpovedajúcej kvalite alebo má vady, ktoré predávajúci s kupujúcim pred predajom tovaru neprerokoval, a to v primeranej lehote, ktorá je v súlade so zákonnými požiadavkami, najneskôr však do 14 dní odo dňa prevzatia alebo prevzatia tovaru.
Tovar môže byť označený za chybný a vymenený za kvalitný tovar (ak je k dispozícii) alebo vrátený, ak:
nezodpovedá popisu predávajúceho a nemá rovnaké vlastnosti ako tovar, ktorý predávajúci poskytol ako vzorku alebo model, alebo má chyby, ktoré predávajúci pred predajom tovaru nešpecifikoval;
nezodpovedajú kvalitatívnym vlastnostiam, ktoré sú všeobecne charakteristické pre tovar rovnakého druhu a ktoré môže kupujúci odôvodnene očakávať vzhľadom na povahu tovaru;
kupujúci má dôvodné podozrenie, že výrobok bol vyrobený v rozpore s právami duševného vlastníctva tretích strán (napr. nejde o originálny výrobok, hoci bol ako taký deklarovaný), alebo bol získaný či distribuovaný nezákonným spôsobom;
Ak kupujúci v čase uzavretia zmluvy vedel alebo mal vedieť o nesúlade tovaru (napr. zverejnené informácie o vadách, poruchách atď.), predpokladá sa, že tovar má vyhovujúcu kvalitu. Použitý tovar vyhovujúcej kvality možno vymeniť alebo vrátiť len so súhlasom predávajúceho.
Proces vrátenia peňazí:
Registrovaní používatelia:
Po prihlásení do svojho konta prejdite do zákazníckej zóny a vyhľadajte časť Objednávky. Po kliknutí na konkrétnu objednávku, ktorú chcete vrátiť, nájdete možnosť "Vrátenie" a budete si môcť vybrať, ktoré položky chcete vrátiť a ako ich chcete vrátiť.
Pomocou rezervačného odkazu zaslaného na zadanú e-mailovú adresu. Po otvorení súhrnu objednávky nájdete možnosť "Vrátenie" a môžete si vybrať, ktoré položky chcete vrátiť a ako.
Neregistrovaní používatelia:
Výrobok môžete vrátiť pomocou odkazu na objednávku zaslaného na vašu e-mailovú adresu. Po otvorení súhrnu objednávky nájdete možnosť "Vrátenie" a môžete si vybrať, ktoré položky chcete vrátiť a ako.
Vrátený výrobok musí byť v rovnakom stave, v akom bol prijatý, t. j. nepoužitý, nepoškodený, v rovnakom stave, v akom bol prijatý (bez poškodených štítkov, bez odlepenia atď.), a ak bol zabalený, v rovnakom obale. Kupujúci musí mať tiež dôkaz, že výrobok kúpil od uvedeného predajcu (elektronická faktúra alebo číslo objednávky).
Náklady na dopravu vráteného tovaru
Vrátenie tovaru na Parts.lt je bezplatné.
Ak je vrátený tovar nevhodný pre kupujúceho z dôvodu zavinenia kupujúceho alebo ak je nekvalitný, náklady na dopravu znáša predávajúci.
V prípade vrátenia tovaru predávajúci poskytne nálepku na vrátenie tovaru alebo zabezpečí jeho prevzatie na adrese uvedenej kupujúcim.
Postup vrátenia peňazí
Keď kupujúci vráti tovar, peniaze za tovar mu budú pripísané na ten istý účet, z ktorého bola objednávka zaplatená, a to do 14 dní odo dňa, keď predávajúci dostane vrátený tovar.
Ak kupujúci vráti tovar, poplatky za platbu sa nevracajú.